کسی که از تلفن استفاده می‌کند می‌تواند بگوید هزینه آن را نمی‌دهم؟/ جمع‌آوری کارتخوان‌ها تهدیدی پوچ است
نمایندگان شرکت خدمات پرداخت در دفاع از کارمزد پایانه‌های فروشگاهی
تعدادی از نمایندگان شرکت خدمات پرداخت به دفاع از سیاست جدید بانک مرکزی درباره دریافت کارمزد از پذیرنده‌ها پرداختند و تأکید کردند به ازای دریافت این کارمزد خدمات بهتری را ارائه خواهند داد. 
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
معلومه که تلفن هزینه داره ! اما ایا استفاده از کارتخان ها و رفتن پول به حساب برای بانک سود نداره؟؟؟
واقعا شرم اوره که هیچ توجهی به خواسه مردم ندارین و فقط و فقط دنبال به کار بستن انواع راهکارها برای چاپیدن مردم هستین ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
مشکل اینه که شما هم از ان یک میلیون پذیرنده کارمزد دریافت خواهید کرد هم از ان 210 میلیون نفر..!!!
اگر همین جوری نشد هر چه میخواهی بگو!!!
کاسب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
کسی از که تلفن استفاده میکند می تواند بگوید هزینه آن را نمیدهم؟
مگر آن پول های میلیاردی که در هر ساعت به حساب بانک ها واریز میشود کم سود دارد که دنبال کارمزد هم هستید؟؟؟؟؟؟
سیستم بانکداری قدیم مواجهه فرد با خود بانک بود که هزینه بالایی برای باجه ها بدنبال داشت این سیاست برای کم شدن مشکلات و هزینه های بانک ها پیاده شد و حالا می خواهید از فرصت استفاده کنید و از مردم پول های میلیاردی بگیرید؟؟؟؟؟؟
اگر این سیاست پیاده شود دستگاه ها را جمع خواهیم کرد و به همه خواهیم گفت بروند بانک و پول بیاورند
ببینیم چه کسی ضرر خواهد کرد؟؟؟؟؟؟
توشه
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
"پذیرندگان 50 درصد قیمت تمام شده تراکنش‌ها را متحمل خواهند شد" مطمئنید پذیرندگان متحمل میشن؟؟!!
خیلی شیک کاسب میپرسه کارت میکشی یا دستی میدی اگه گفتیم کارت، 50 درصدو میکشه رو قیمت و بازم دود این طرح تو چشم ما مردم بیچاره میره......
ارسال نظرات
آخرین اخبار